هر دم از این باغ بری میرسد

سرویس ارتباط از راه دور حضور و غیاب در حال حاضر با توجه به گسترده شدن سازمان‌ها و شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد و در این روزها خبرهای خوش و جذابی برای مشتریان و همراهان شرکت نرم افزاری نوین پرداز به گوش میرسه. این بار یک خبر شگفت انگیز برای مشتریان و دارندگان دستگاه های حضور و غیاب نوین پرداز داریم.

زمان زیادی نمیگذره که این شرکت از جدیدترین محصول خودش یعنی دستگاه حضور و غیاب NP587 با قابلیت تشخیص چهره، اثر انگشت، اسکن کف دست، رمز و کارت رونمایی کرد. که در واقع این دستگاه همان دستگاه NP586 می‌باشد و ضمن در اختیار داشتن تمامی امکانات NP586، قابلیت اسکن کف دست و تعریف تعداد پرسنل با ظرفیت حدود 3.3 برابر بیشتر، به آن اضافه شده است.

و حالا سرویس دریافت اطلاعات تردد پرسنل در بستر اینترنت و از راه دور، خبر جدیدیه که بسیاری از دغدغه های مشتریان رو رفع خواهد کرد.

در این نوع ارتباط شما می تونید در هر کجای جهان که هستید نرم افزار حضور و غیاب نوین پرداز رو باز کنید و به راحتی اطلاعات تردد پرسنلتون رو از دستگاه حضور و غیابی که در مکان، شهر و یا کشوری دیگه ای نصب شده، دریافت کنید .

نکته قابل توجه اینه که قبل از این برای ارتباط از راه دور دستگاه و نرم افزار، مشتریان مجبور به پورت فورواردینگ و استفاده از آی پی استاتیک بودند که در زیر این دو روش رو مقایسه می‌کنیم:

پورت فورواردینگ (روش قدیمی)

وب سرویس اینترنتی نوین پرداز (روش نوین)

پایین بودن سطح امنیت شبکه و امکان حمله باج افزارها و هکرها

بالا بودن امنیت شبکه بدلیل فوروارد نکردن هیچ پورتی

سرعت پایین انتقال اطلاعات از دستگاه به نرم افزار

سرعت بالا در انتقال اطلاعات بدلیل سرور اینترنتی قوی نوین پرداز

دستگاه و نرم افزار برای دریافت همیشه باید آنلاین باشند

نرم افزار می تواند بدون نیاز به ارتباط لحظه ای با دستگاه،
آخرین اطلاعاتی را که دستگاه به سرور ارسال کرده را دریافت نماید